Onze mensen

VENNOTEN

HOME

 

Vennoten

Wim Van Sluis

Gert Abma

Ton Martens

Wim van Sluis

Vennoot

wvsluis@daasluis.nl

Wim van Sluis is Registeraccountant, vennoot en medeoprichter van Daamen & van Sluis Accountants- Belastingadviseurs. Wim is nog steeds enthousiast full time betrokken bij de praktijk. Vanaf 2002 tot en met 2006 is Wim Wethouder Economie, Haven, Milieu en Werkgelegenheid geweest in Rotterdam en was van september 2006 tot januari 2013 voorzitter van Havenondernemersorganisatie Deltalinqs. Tevens was hij voorzitter van de Rotterdam Port Promotion Council. Verder heeft Wim een aantal commissariaten bekleed, onder andere van Dura Vermeer, Portbase en was Dagelijks Bestuurslid van VNO-NCW. Wim heeft dus ruime bestuurlijke ervaring gekoppeld aan financiële expertise als registeraccountant. Hij adviseert een aantal vennootschappen als strategisch adviseur en als lid van de Raad van Advies of als bestuurder van de Stichting Administratie Kantoor van die vennootschappen. Zijn specialisme: Strategisch advies, waardering van en kopen & verkopen van ondernemingen, alsmede het (her) financieren van ondernemingen.

Gert Abma

Vennoot

gabma@daasluis.nl

Gert is Registeraccountant, studeerde Economie (NIVRA) en ook hij startte zijn loopbaan bij de Nederlandse belastingdienst (Rijksaccountantsdienst / Belastingdienst grote ondernemingen). In 1998 is Gert vennoot geworden bij Daamen & van Sluis Accountants- Belastingadviseurs. Gert heeft een ruime ervaring als accountant bij zowel nationale als multinationale klanten en met bijzondere opdrachten, zoals waarderingsvraagstukken en het begeleiden van aan- en verkoop trajecten van ondernemingen (M&A / due diligence). Tevens is Gert Compliance Officer binnen Daamen & van Sluis. Zijn ondernemersaffiniteit blijkt bijvoorbeeld uit één van zijn nevenfuncties, voorzitter Economisch Netwerk Capelle aan den IJssel (ENC).

Zijn maatschappelijke betrokkenheid blijkt verder uit zijn functie als voorzitter van de Voedselbank Capelle aan den IJssel en penningmeester bij Stichting Vrienden van het IJssellandziekenhuis. linkedin.com/in/gert-abma-29643316

Ton Martens

Vennoot

tmartens@daasluis.nl

Ton is managing partner en Privacy Officer van ons kantoor. Ton studeerde Economie (Nivra) en begon met werken bij de Nederlandse belastingdienst Rijksaccountantsdienst. In 1987, na 3 jaar elders gewerkt te hebben, is hij bij Daamen & van Sluis Accountants- Belastingadviseurs begonnen. Ton is lid van het bestuur van de SMA, een joint venture tussen leden van de SRA, die actief zijn in het uitvoeren van grote projecten in de Financial Services. Ton heeft uitgebreide ervaring als Business adviseur voor zowel nationale- als multinationale klanten.

 

Management

Mike Otten

Jeroen in 't Hout

René Verbruggen

Dennis Stouthart

Mike Otten

Manager Audit

motten@daasluis.nl

Mike studeerde als register accountant af aan de Vrije Universiteit van Amsterdam in 1997. Heeft 10 jaar voor de fiscus gewerkt en is vanaf 2000 in het openbare vak gekomen. Mike is extern accountant bij Daamen & van Sluis Accountants- Belastingadviseurs en staat ingeschreven bij de AFM. Mike is bijna 10 jaar directielid van AGN geweest en doet dan ook veel internationaal werk in het Duits en Engels. Gezien zijn ervaring bij de fiscus en daarna in het vak is hij de adviseur voor het MKB en kan dat ook combineren met de controle eventueel. Verder is hij tevens lid van de kennisgroep Transport & Logistiek bij het SRA en is ingevoerd in de transport wereld.

JintHout@daasluis.nl

Jeroen in ’t Hout

Int. Belastingadviseur/ fiscalist

Jeroen is internationaal belastingexpert en hoofd van de fiscale afdeling. Door zijn jarenlange ervaring is hij in staat hoogwaardig en praktisch fiscaal advies te leveren aan zowel grote internationaal opererende ondernemingen als ondernemingen uit het MKB en weet daarvoor de juiste mensen in te zetten. Hij is ook zeer betrokken binnen AGN Europe en heeft hier ook een groot bereikbaar netwerk.

René Verbruggen

HRM adviseur

rverbruggen@daasluis.nl

René studeerde aan de Hogeschool Inholland Personeel en Arbeid en heeft 22 jaar in verschillende functies bij het UWV gewerkt. In 2000 is René begonnen bij Daamen & van Sluis Accountants- Belastingadviseurs. René is de manager van onze HRM afdeling. Door de combinatie van een gedegen wetskennis, ook op het terrein van arbeidsrecht, en zijn ervaring in de sociale zekerheid is hij bij uitstek geschikt om alle problemen rondom personeel, salarissen en verzuim voor u op te lossen. René is ook lid van de AGN Taxforce en daarin verantwoordelijk voor HRM-zaken.

Dennis Stouthart

Sr. Manager audit

dstouthart@daasluis.nl

Dennis studeerde de deelopleiding accountancy aan Nyenrode. Sinds 2009 is hij werkzaam in de accountancy en in 2019 afgestudeerd als Registeraccountant en ingeschreven in het register. Dennis heeft voor de accountancy gekozen, omdat accountants belangrijk zijn voor het bedrijfsleven. Ook kom je als accountant in aanraking met verschillende ondernemingen in tal van branches. Dit maakt het vak accountant zeer veelzijdig. Tevens ben je als accountant naast een vertrouwenspersoon voor het maatschappelijk verkeer ook in veel situaties een aanspreekpunt en steun voor de ondernemer. Na 5 jaar elders gewerkt te hebben is Dennis in 2014 begonnen bij Daamen & van Sluis Accountants- Belastingadviseurs. Dennis is werkzaam voor zowel de assurance opdrachten, als non-assurance opdrachten.

 

Accountancy

Wim Van Sluis

Gert Abma

Ton Martens

Mike Otten

Wim van Sluis

Extern accountant

wvsluis@daasluis.nl

Wim van Sluis is Registeraccountant, vennoot en medeoprichter van Daamen & van Sluis Accountants- Belastingadviseurs. Wim is nog steeds enthousiast full time betrokken bij de praktijk. Vanaf 2002 tot en met 2006 is Wim Wethouder Economie, Haven, Milieu en Werkgelegenheid geweest in Rotterdam en was van september 2006 tot januari 2013 voorzitter van Havenondernemersorganisatie Deltalinqs. Tevens was hij voorzitter van de Rotterdam Port Promotion Council. Verder heeft Wim een aantal commissariaten bekleed, onder andere van Dura Vermeer, Portbase en was Dagelijks Bestuurslid van VNO-NCW. Wim heeft dus ruime bestuurlijke ervaring gekoppeld aan financiële expertise als registeraccountant. Hij adviseert een aantal vennootschappen als strategisch adviseur en als lid van de Raad van Advies of als bestuurder van de Stichting Administratie Kantoor van die vennootschappen. Zijn specialisme: Strategisch advies, waardering van en kopen & verkopen van ondernemingen, alsmede het (her) financieren van ondernemingen.

Gert Abma

Compliance officer

gabma@daasluis.nl

Gert is Registeraccountant, studeerde Economie (NIVRA) en ook hij startte zijn loopbaan bij de Nederlandse belastingdienst (Rijksaccountantsdienst / Belastingdienst grote ondernemingen). In 1998 is Gert vennoot geworden bij Daamen & van Sluis Accountants- Belastingadviseurs. Gert heeft een ruime ervaring als accountant bij zowel nationale als multinationale klanten en met bijzondere opdrachten, zoals waarderingsvraagstukken en het begeleiden van aan- en verkoop trajecten van ondernemingen (M&A / due diligence). Tevens is Gert Compliance Officer binnen Daamen & van Sluis. Zijn ondernemersaffiniteit blijkt bijvoorbeeld uit één van zijn nevenfuncties, voorzitter Economisch Netwerk Capelle aan den IJssel (ENC).

Zijn maatschappelijke betrokkenheid blijkt verder uit zijn functie als voorzitter van de Voedselbank Capelle aan den IJssel en penningmeester bij Stichting Vrienden van het IJssellandziekenhuis. linkedin.com/in/gert-abma-29643316

Ton Martens

Relatiemanager

tmartens@daasluis.nlv

Ton is managing partner en Privacy Officer van ons kantoor. Ton studeerde Economie (Nivra) en begon met werken bij de Nederlandse belastingdienst Rijksaccountantsdienst. In 1987, na 3 jaar elders gewerkt te hebben, is hij bij Daamen & van Sluis Accountants- Belastingadviseurs begonnen. Ton is lid van het bestuur van de SMA, een joint venture tussen leden van de SRA, die actief zijn in het uitvoeren van grote projecten in de Financial Services. Ton heeft uitgebreide ervaring als Business adviseur voor zowel nationale- als multinationale klanten.

Mike Otten

Extern accountant

motten@daasluis.nl

Mike studeerde als register accountant af aan de Vrije Universiteit van Amsterdam in 1997. Heeft 10 jaar voor de fiscus gewerkt en is vanaf 2000 in het openbare vak gekomen. Mike is extern accountant bij Daamen & van Sluis Accountants- Belastingadviseurs en staat ingeschreven bij de AFM. Mike is bijna 10 jaar directielid van AGN geweest en doet dan ook veel internationaal werk in het Duits en Engels. Gezien zijn ervaring bij de fiscus en daarna in het vak is hij de adviseur voor het MKB en kan dat ook combineren met de controle eventueel. Verder is hij tevens lid van de kennisgroep Transport & Logistiek bij het SRA en is ingevoerd in de transport wereld.

Dennis Stouthart

Sander van Otterdijk

Jesper van Zwieten

Ahmed Mahdi

Dennis Stouthart

Sr. Manager audit

dstouthart@daasluis.nl

Dennis studeerde de deelopleiding accountancy aan Nyenrode. Sinds 2009 is hij werkzaam in de accountancy en in 2019 afgestudeerd als Registeraccountant en ingeschreven in het register. Dennis heeft voor de accountancy gekozen, omdat accountants belangrijk zijn voor het bedrijfsleven. Ook kom je als accountant in aanraking met verschillende ondernemingen in tal van branches. Dit maakt het vak accountant zeer veelzijdig. Tevens ben je als accountant naast een vertrouwenspersoon voor het maatschappelijk verkeer ook in veel situaties een aanspreekpunt en steun voor de ondernemer. Na 5 jaar elders gewerkt te hebben is Dennis in 2014 begonnen bij Daamen & van Sluis Accountants- Belastingadviseurs. Dennis is werkzaam voor zowel de assurance opdrachten, als non-assurance opdrachten.

Sander van Otterdijk

Controleleider controlepraktijk

svotterdijk@daasluis.nl

De eerste dag, dat ik begon bij Daamen & van Sluis Accountants- Belastingadviseurs, voelde als thuiskomen. Een mooi kantoor en hele fijne collega’s. Daamen & van Sluis heeft een mooi klantenpakket. Ik vind het ontzettend leuk om veel klantcontact te hebben en te werken in /met verschillende teams. Ik studeer op dit moment voor mijn RA-titel op Nyenrode Business Universiteit. De combinatie werk /studie spreekt mij enorm aan. Daarnaast kan je tijdens colleges vakinhoudelijke vraagstukken bespreken, welke ik tegen kom tijdens het werken in de praktijk.

Jesper van Zwieten

Controleleider/ Relatiebeheerder

Jvanzwieten@daasluis.nl

In 2015 ben ik als stagiair begonnen bij Daamen & van Sluis Accountants- Belastingadviseurs en sindsdien heb ik veel werkervaring opgedaan in zowel de samenstel- als controlepraktijk. Momenteel volg ik de opleiding tot Registeraccountant aan de VU in Amsterdam. De diversiteit van de werkzaamheden, de interactie met klanten en collega’s en het feit dat je binnen ons vakgebied nooit uitgeleerd bent, maakt accountancy een uitdagend en afwisselend vak.

Ahmed Mahdi

Assistent accountant/ Controleleider

amahdi@daasluis.nl

Sinds 2020 werkt Ahmed bij Daamen & van Sluis accountants- Belastingadviseurs.

Hij heeft 7 jaar ervaring in zowel controle- als samenstelpraktijk en is momenteel bezig met de Postmaster Accountancy (PAM) bij de universiteit in Tilburg.

Ahmed heeft voor Accountancy gekozen, omdat accountant een vertrouwenspersoon is voor de maatschappij door het verlenen van betrouwbare diensten. Daarnaast heeft hij dit mooie vak gekozen, omdat hij goed met cijfers is en een analytisch vermogen heeft.

 

 

Pim de Haij

Gino Visser

Erwin van Geemert

Pim de Haij

Assistent accountant

pdehaij@daasluis.nl

Pim werkt sinds 2011 bij Daamen & van Sluis Accountants- Belastingadviseurs op de afdeling accountancy. Als gevorderd assistent accountant houdt Pim zich voornamelijk bezig met het samenstellen van jaarrekeningen, het maken van financiële rapportages en begeleiden van cliënten bij het opzetten en voeren van administraties. Regelmatig is hij begeleider voor aanstormend talent bij Daamen & van Sluis, dat vanuit de hogescholen in de omgeving een loopbaan in de accountancy wil starten. Door betrokkenheid bij het uitrollen van diverse automatiseringsmogelijkheden is hij een toegevoegde waarde als ondernemers hun administratie toekomstbestendig willen maken. Naast zijn werkzaamheden bij Daamen & van Sluis studeert Pim aan de Vrije Universiteit in Amsterdam, waar hij na het premaster traject wil doorstromen naar de master Accountancy & Control.

Gino Visser

Assistent accountant

gvisser@daasluis.nl

Ik ben werkzaam bij Daamen & van Sluis Accountants- Belastingadviseurs sinds 2017 op de samenstelpraktijk. Het uiteenlopende werk, de verscheidenheid aan klanten en de Rotterdamse bedrijfscultuur zorgen ervoor, dat ik met erg veel plezier bij deze club werkzaam ben.

Erwin van Geemert

Assistent accountant

egeemert@daasluis.nl

Ik ben werkzaam vanaf 2001 bij Daamen & van Sluis Accountants- Belastingadviseurs als relatiebeheerder/controleleider. Mijn werkzaamheden bestaan uit het samenstellen en controleren van jaarrekeningen, het doen van aangiften omzetbelasting, vennootschapsbelasting, inkomstenbelasting, dividendbelasting en het adviseren in diverse vraagstukken.

Sacha Schaller

Ben Hoogendoorn

Saba Khalili

Willem Lagendijk

Sacha Schaller

Accountant-medewerker

sschaller@daasluis.nl

Sacha werkt sinds 1997 fulltime bij Daamen & van Sluis Accountants- Belastingadviseurs. In 1996 hier als stagiair werkzaam. Heeft zijn opleiding tot Accountant-Administratieconsulent (AA) met certificeringsbevoegdheid gevolgd aan de Hogeschool Rotterdam. Succesvol in 1998 afgerond. Voornamelijk binnen de regio Rotterdam werkzaam als relatiebeheerder voor diverse grotere accounts binnen de samenstelpraktijk en wordt regelmatig ingezet voor bijzondere opdrachten, zoals waarderingsvraagstukken en het begeleiden van aan- en verkoop trajecten van ondernemingen (M&A / due diligence). Is zowel intern als extern aanspreekpunt voor IT-vraagstukken.  Eindverantwoordelijk als applicatiebeheerder van de audit, samenstel- en rapportagesoftware Caseware. De dagelijkse tools voor de accountancypraktijk van Daamen & van Sluis. Heeft eveneens ruime ervaring op het gebied van digitalisering van de FA en Managementrapportages. Regelmatig scriptiebegeleider geweest voor aanstormende talenten bij Daamen & van Sluis en is penningmeester van Stichting Daamen & van Sluis, die zich inzet voor diverse goede doelen (KiKa, Roparun).

Ben Hoogendoorn

Accountant-medewerker

bhoogendoorn@daasluis.nl

Ik ben Ben Hoogendoorn, getrouwd en heb twee zoons. Ik werk sinds 2001 bij Daamen & van Sluis Accountants- Belastingadviseurs. In 1996 gecertificeerd als Accountant-Administratieconsulent. Inmiddels uitgegroeid als een ervaren accountant en bekwaam in de Financial Accounting en Belasting (omzetbelasting en vennootschapsbelasting). Daarnaast behandel ik regelmatig subsidie vraagstukken.

Hobby’s zijn: reizen, zeilen en lekker eten!

 

 

Saba Khalili

Assistent accountant

skhalili@daasluis.nl

Na mijn stage in dienst getreden bij Daamen & van Sluis Accountants- en Belastingadviseurs. Nu 10 jaar later werk ik hier nog steeds met heel veel plezier.

Ik ben voornamelijk werkzaam binnen de samenstelpraktijk.

Willen Lagendijk

Assistent accountant

wlagendijk@daasluis.nl

Ik heb op de Hogeschool Rotterdam accountancy gestudeerd en ben hier in 2021 voor afgestudeerd. Ik ben in 2018 door een meeloopstage voor deze studie terecht gekomen bij Daamen & van Sluis Accountants- Belastingadviseurs en heb na deze stage de mogelijkheid gekregen om naast mijn studie parttime hier te komen werken. Inmiddels werk ik met veel plezier fulltime als assistent-accountant bij Daamen & van Sluis en ligt mijn focus op het behalen van mijn Master Accounting & Control aan de Vrije Universiteit van Amsterdam.

Ashif Ataoellah

Jason Weibolt

Debby Schellekens

Caroline van Sluis

Ashif Ataoellah

Assistent accountant

aataoellah@daasluis.nl

Ik ben in 2018 bij Daamen & van Sluis Accountants- Belastingadviseurs binnengekomen als meeloop stagiair. Daarna heb ik de mogelijkheid gekregen om, naast mijn studie Accountancy aan de Hogeschool Rotterdam, hier parttime te komen werken en heb ik hier ook mijn afstudeerstage volbracht. Nu werk ik fulltime als assistent-accountant bij Daamen & van Sluis en doe ik daarnaast nog de deeltijd Masterstudie Accounting & Control aan de Vrije Universiteit in Amsterdam om verder te studeren tot Registeraccountant. Ik zit hier helemaal op mijn plek. Vooral, omdat ik de vrijheid heb om mijn eigen dag in te delen en daarnaast veel verantwoordelijkheden krijg. Zo blijf ik altijd leren en blijft het leuk!

Jason Weibolt

Assistent accountant

jweibolt@daasluis.nl

Sinds 2021 ben ik werkzaam bij Daamen & van Sluis Accountants- Belastingadviseurs. Ik ben 28 jaar en momenteel bezig met een HBO-opleiding Accountancy. Ik koos voor Accountancy, omdat ondernemers wel een steuntje in de rug kunnen gebruiken en ik ben graag van toegevoegde waarde! De waarde van een organisatie bestaat immers uit méér dan alleen cijfers!

 

 

Debby Schellekens

Assistent accountant

dschellekens@daasluis.nl

De afgelopen 9 jaar heb ik bij 2 werkgevers de financiële administraties verwerkt en had ik diverse andere neven taken, welke betrekking hadden op Office Management. Voor deze periode was ik 10 jaar werkzaam bij Daamen & van Sluis Accountants- Belastingadviseurs en sinds 1 mei 2021 weer terug. Het is leuk om weer samen met iedereen te werken en met elkaar mooie herinneringen op te halen.

Caroline van Sluis

Stagiaire

cvanlsuis@daasluis.nl

Sinds een jaar werkzaam bij Daamen & van Sluis Accountants- Belastingadviseurs.

Ik ben nu bezig met een opleiding voor boekhouder. De part time baan combineer ik met de zorg van mijn dochter Cataleya. Het werken bij Daamen & van Sluis maakt het leuk, omdat je hier het gevoel hebt met zijn allen één familie te zijn. Een gemoedelijke sfeer. Iedereen is heel toegankelijk en open minded!

Mauri Balistreri

Wesley van der Holst

Mauri Balistreri

Assistent accountant

mbalistreri@daasluis.nl

Als HBO accountancy student aan de Hogeschool Rotterdam ben ik in 2021 bij Daamen & van Sluis Accountants- Belastingadviseurs binnen gekomen voor mijn afstudeerstage. Hier heb ik de mogelijkheid gekregen om, naast het schrijven van mijn scriptie, werkervaring op te doen in de accountancy. Binnen Daamen & van Sluis heb ik mij tijdens mijn stageperiode goed kunnen ontwikkelen in de rol van assistent-accountant. Momenteel volg ik de deeltijd Master Accounting & Control aan de Vrije Universiteit in Amsterdam om uiteindelijk verder te kunnen studeren tot registeraccountant.

Wesley van der Holst

Stagiaire

WvdHolst@daasluis.nl

Momenteel loop ik bij Daamen & van Sluis Accountants- Belastingadviseurs mijn meewerkstage op de afdeling accountancy. Ik zit ik in het derde jaar van mijn studie Finance & Controle aan de Hogeschool Rotterdam. Ik heb voor deze studie gekozen, omdat het een brede studie is waar je voor meerdere vakgebieden wordt opgeleid. Daamen & van Sluis is een prettig kantoor om te werken. De collega’s zijn vriendelijk en de werksfeer is erg fijn.

 

Salarissen / HRM / Verzuim

René Verbruggen

Marco Aantjes

Monique van Alebeek

René Verbruggen

HRM adviseur

rverbruggen@daasluis.nl

René studeerde aan de Hogeschool Inholland Personeel en Arbeid en heeft 22 jaar in verschillende functies bij het UWV gewerkt. In 2000 is René begonnen bij Daamen & van Sluis Accountants- Belastingadviseurs. René is de manager van onze HRM afdeling. Door de combinatie van een gedegen wetskennis, ook op het terrein van arbeidsrecht, en zijn ervaring in de sociale zekerheid is hij bij uitstek geschikt om alle problemen rondom personeel, salarissen en verzuim voor u op te lossen. René is ook lid van de AGN Taxforce en daarin verantwoordelijk voor HRM-zaken.

Marco Aantjes

HRM adviseur

maantjes@daasluis.nl

Marco is sinds 2000 in dienst bij Daamen & van Sluis Accountants- Belastingadviseurs op de afdeling HR. Hij is verantwoordelijk en gespecialiseerd in alle facetten, die vallen onder HR. Zoals salarissen, adviezen op gebied van arbeidsrecht, sociaal recht en verzuim. Laatstgenoten opleiding zijn PDL® en HBO Personeels Management. Marco heeft de Rotterdamse mentaliteit, “mouwen opstropen en niet zeuren, en geen 09.00 tot 17.00 mentaliteit”.

Monique van Alebeek

Salarisadministrateur

mvalebeek@daasluis.nl

Ik ben in april 2002 bij Daamen & van Sluis Accountants- Belastingadviseurs komen werken. Voorheen werkzaam geweest op de salarisadministratie in de bouw en als bloemist/ondernemer. De laatst genoten opleiding is een twee jarige HBO opleiding Bedrijfskunde. Bij Daamen & van Sluis ben ik werkzaam als salarisadministrateur, waarbij ik ook op locatie bij klanten salariswerkzaamheden verricht.

 

Fiscale afdeling

Jeroen in ’t Hout

Bianca van Mullem

Lisette Sterk

Dennis Ganesh

Roos den Butter

Jeroen in ’t Hout

Int. Belastingadviseur/ fiscalist

JintHout@daasluis.nl

Jeroen is internationaal belasting expert en hoofd van de fiscale afdeling. Door zijn jarenlange ervaring is hij in staat hoogwaardig en praktisch fiscaal advies te leveren aan zowel grote internationaal opererende ondernemingen als ondernemingen uit het MKB en weet daarvoor de juiste mensen in te zetten. Hij is ook zeer betrokken binnen AGN Europe en heeft hier ook een groot bereikbaar netwerk.

Bianca van Mullem

Belastingadviseur

bvanmullem@daasluis.nl

Bianca van Mullem is belastingadviseur. Zij is hoofd van de fiscale afdeling van Daamen & van Sluis Accountants- Belastingadviseurs. Zij houdt zich bezig met de advisering van cliënten op nationaal fiscaal gebied. Als lid van de Nederlandse Orde van Belastingadviseurs (NOB) is zij in staat om op praktische wijze mee te denken met ondernemers en vermogende particulieren. Daarnaast is zij verantwoordelijk voor het leiden van de nationale aangiften praktijk en het begeleiden van de fiscale werkstudent(en), die werkzaam zijn binnen Daamen & van Sluis.

Lisette Sterk

Fiscaal medewerker

lsterk@daasluis.nl

Ik werk sinds 2017 bij Daamen & van Sluis Accountants- Belastingadviseurs als Fiscaal Medewerkster. In de afgelopen 20 jaar heb ik bij diverse grote en kleine soortgelijke bedrijven gewerkt. Door deze diversiteit in bedrijven, heb ik ruime ervaring opgedaan bij het opstellen van diverse fiscale aangiften (zoals: aangiften inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting) en de daarmee samenhangende werkzaamheden.

Ik sta u graag bij met uw fiscale vragen!

Dennis Ganesh

Fiscaal medewerker

dganesh@daasluis.nl

Dennis Ganesh werkt sinds 1 september 2005 bij Daamen & van Sluis Accountants- Belastingadviseurs. Hij verzorgt de jaarlijkse uitstelregeling en de aangiften inkomstenbelasting voor zowel particulieren als ondernemers. Tevens verzorgt Dennis omzetbelasting en opgaven ICP. Hij heeft veel contact met de belastingdienst inzake de afwikkeling van de ingediende aangiften. Wilt u nog meer weten neem dan gerust contact op met Dennis!

Roos den Butter

Fiscaal medewerker

rdenbutter@daasluis.nl

Roos heeft de dubbelstudie Economie & Bedrijfseconomie en Fiscaal recht aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam gevolgd. Aankomend jaar zal zij beginnen aan de master Fiscale Economie. Sinds september 2020 is zij aan de slag gegaan bij Daamen & van Sluis Accountants- Belastingadviseurs als fiscaal werkstudent. In dit hechte ervaren team krijgt zij de kans om haar kennis nu ook in de praktijk toe te passen en zich verder te ontwikkelen. Ze haalt voldoening uit het zo goed mogelijk oplossen van complexe fiscale vraagstukken.

 

Office / facility Management

Ton Martens

Babs Maes

Marsha Hussain

Natascha van Straten

Ton Martens

Privacy Officer

tmartens@daasluis.nl

Ton is managing partner en Privacy Officer van ons kantoor. Ton studeerde Economie (Nivra) en begon met werken bij de Nederlandse belastingdienst Rijksaccountantsdienst. In 1987, na 3 jaar elders gewerkt te hebben, is hij bij Daamen & van Sluis Accountants- Belastingadviseurs begonnen. Ton is lid van het bestuur van de SMA, een joint venture tussen leden van de SRA, die actief zijn in het uitvoeren van grote projecten in de Financial Services. Ton heeft uitgebreide ervaring als Business adviseur voor zowel nationale- als multinationale klanten.

Babs Maes

Hoofd Office Manager

bmaes@daasluis.nl

Inmiddels ben ik al zo’n 30 jaar werkzaam bij Daamen & van Sluis Accountants- Belastingadviseurs en nog steeds met veel plezier. Uiteraard, want anders blijf je niet zo lang! Mijn werk is leuk en afwisselend, waarbij geen enkele dag hetzelfde is met altijd bijzonderheden en nieuwe uitdagingen.

Marsha Hussain

Office Manager

mhussain@daasluis.nl

Sinds januari 2006 ben ik werkzaam bij Daamen & van Sluis Accountants- Belastingadviseurs. Begonnen op de loonadministratie en vervolgens aan de slag gegaan op de afdeling office management vanaf maart 2008. De administratieve en organisatorische werkzaamheden zijn heel divers en er is geen dag hetzelfde.

Daamen & van Sluis is een modern kantoor met een leuke sfeer onder elkaar.

 

 

Natascha van Straten Assistent Office Manager

nvanstraten@daasluis.nl

Ik ben al ruim 25 jaar werkzaam binnen het office management, waarvan nu 5 ½ jaar bij Daamen & van Sluis Accountants- Belastingadviseurs. Het leuke aan mijn werk vind ik, dat het heel divers is van administratieve tot organisatorische werkzaamheden, waardoor geen dag hetzelfde is. Werken bij Daamen & van Sluis is leuk vanwege de ongedwongen sfeer en de gezelligheid onder elkaar.

 

 

Ada van Sluis

Edith van Zanten

Ellen Heijdacker

Rob van Denzen

Ada van Sluis

Secretariaat

avansluis@daasluis.nl

Sinds juni 2001 ben ik werkzaam bij Daamen & van Sluis Accountants- Belastingadviseurs als secretaresse / receptioniste / telefoniste. Een leuke en afwisselende baan! Samen met mijn collega Edith ben ik het eerste aanspreekpunt van ons kantoor en verzorg ik alle administratieve en overige handelingen betreft het secretariaat, receptie etc.

Edith van Zanten

Secretariaat

evzanten@daasluis.nl

Sinds 2006 ben ik werkzaam bij Daamen & van Sluis Accountants- Belastingadviseurs als secretaresse/ receptioniste/ telefoniste. Samen met mijn collega Ada staan wij u graag te woord. Daarnaast ben ik vanaf oktober 2015 vanuit Daamen & van Sluis werkzaam voor de Kennissenclub, de businessclub van Daamen & van Sluis.

De Kennissenclub is een leuke Rotterdamse ondernemersclub en onderscheidt zich door de mooie events en interessante sprekers op mooie locaties.

Ellen Heijdacker

Marketing /PR en Sales

eheijdacker@daasluis.nl

Sinds september 2017 werkzaam bij Daamen & van Sluis Accountants- Belastingadviseurs en verantwoordelijk voor Marketing /PR en Sales. Door de ongedwongen en persoonlijke sfeer en de mix van jong en oud maakt het werken hier leuk. Een mooi kantoor met enthousiaste collega’s. Voor elkaar klaar staan en samen er het beste uithalen. Vanaf januari 2019 tevens verantwoordelijk voor Marketing/PR en Sales voor de businessclub van Daamen & van Sluis, de Kennissenclub. Het leuke van de Kennissenclub is de mooie no- nonsens mentaliteit van de leden en het doel van de club. Niet lullen, maar poetsen is het motto van iedereen! Een oer Rotterdamse mentaliteit. Direct naar elkaar, kennis delen en groeien als ondernemer. Met veel gezelligheid. Dit maakt ook de Kennissenclub net als Daamen & van Sluis bijzonder om voor te werken.

Rob van Denzen

Facilitair Manager

rvandenzen@daasluis.nl

Rob van Denzen sinds januari 2004 werkzaam bij Daamen & van Sluis Accountants- Belastingadviseurs als Hoofd Facilitaire Dienst. Alvorens ik in dienst trad bij Daamen & van Sluis heb ik 17 jaar bij de Koninklijke Marine gediend o.a. als kok, inkoper voeding, Min. v. Defensie verificateur inkoop voeding, onderwijs (docent) en bij Nato. In 1993 heb ik de Marine verlaten om een Laser Game Centrum in Rotterdam te openen. Tot 2003 heb ik dit Laser Game Centrum als General Manager gedraaid. In 2004 begonnen bij Daamen & van Sluis met de begeleiding van de nieuwbouw van ons kantoor wat in december van dat jaar opgeleverd is. Mijn verdere taken bestaan uit het faciliteren van onze medewerkers in de breedste zin van het woord zoals, het dagelijks onderhoud van het pand, lunch voorziening, onderhoud tuin, de beveiliging enzovoort. Een functie die vele uitdagingen met zich meebrengt en creativiteit in oplossingen vraagt. Een bijzonder variabele functie die veel souplesse, inzet en uiteraard ook veel creativiteit van je vraagt, een functie die ik met veel plezier vervul.

 

Partners

Arwin van Herk

Johan Lokken

Arwin van Herk
Fiscalist

avherk@daasluis.nl

In 2001 ben ik in dienst gekomen als belastingadviseur bij Daamen & van Sluis Accountants- Belastingadviseurs. Nadat ik daar een tiental jaren met plezier heb gewerkt, heb ik de stap genomen om mijn eigen bedrijf Van Herk Bedrijfsadvies op te starten. Daar hou ik me sindsdien bezig met het ontzorgen van mijn klanten op fiscaal en administratief gebied. Het contact met Daamen & van Sluis is na mijn vertrek altijd goed gebleven. Sinds enige tijd ben ik met regelmaat ook weer op kantoor te vinden om fiscale werkzaamheden voor de klanten van Daamen & van Sluis te verzorgen.

Johan Lokken

Subsidiespecialist